ID Connect – mere sikkerhed, mindre besvær

ID Connect er en dansk SaaS-virksomhed med mere end 50.000 brugere. 

Vi har udviklet en Identity & Access Management service, der understøtter fra få til tusindvis af brugere – alt sammen til en fast attraktiv månedpris. 

Det åbner op for en unik fleksibilitet for virksomheder og organisationer, der har fokus på sikkerhed og digital omstilling. 

Vores kerneværdier.

Den måde, vi er på over for vores kunder og over for hinanden, bygger på vores kerneværdier.

Kunden først

Vi er tætte på vores kunder - og altid i tæt dialog om forløb og kvaliteten i vores leverancer.

Service

Hos os går teknologi og projektledelse hånd i hånd med kundeservice og fleksibilitet.

Commitment

Vi brænder for at løse vores kunders opgaver og øge it-sikkerheden i kommuner og virksomheder

ID Connect – en unik partner.

ID Connect blev stiftet i 2018 med det formål at etablere en service, der understøtter digitaliseringen i virksomheder og organisationer med tusindvis af brugere og hundredvis af IT systemer. Vi samler den relativt komplekse  administration af alle IT services, og gør tildeling af adgang automatisk til brugerne via ansættelser eller organisatorisk placering. 

Alt sammen i én samlet og meget brugervenlig platform. Det skaber tryghed for ledere og deres medarbejdere og mere arbejdsglæde for IT afdelingen, der kan fokusere på mere strategiske opgaver. 

ID Connect – en unik partner.

ID Connect blev stiftet i 2018 med det formål at etablere en service, der kunne understøtte kommuners og virksomheders behov for øget sikkerhed i forbindelse med digitalisering. Ved direkte integration til jeres HR-system skaber vi den perfekte første dag på jobbet for nye medarbejdere, ligesom vi er med til at sikre, at alle adgange lukkes rigtig ned, når medarbejderen forlader organisationen. Hele løsningen kommer i én samlet og brugervenlig portal. 

ID Connect – det sikre valg.

Med ID Connect’s service får du 100% styr på dine brugere. Du ved, hvad de har adgang til, og hvordan de bruger deres rettigheder. Du får mulighed for at styre brugeroprettelser og godkendelsesprocesser. 

Med aktivitetsoversigter på alle moduler samt fuld compliance og audit rapportering kan du hurtigt påvise og sikre, at medarbejderne har korrekt adgang til relevante services.

ID Connect – det sikre valg.

Med ID Connect’s service får du 100% styr på dine brugere. Du ved, hvad de har adgang til, og hvordan de bruger deres rettigheder, og du får mulighed for at styre brugeroprettelser og godkendelsesprocesser. 

Med aktivitetsoversigter på alle moduler samt fuld compliance og audit rapportering er du hurtigt i stand til at påvise og sikre, at medarbejderne har korrekt adgang til relevante services og korrekte informationer.

Fra manuelle opgaver til automatiseret effektivitet – Frederiksberg Kommune høster gevinster med ny IDM-løsning

I januar 2024 besluttede Frederiksberg Kommune, at deres daværende Identity & Access Management-løsning skulle udskiftes. Systemet, som var præget af manuelle arbejdsgange og specialtilpasninger, var blevet en flaskehals for IT-afdelingen.