ID Connect – mere sikkerhed, mindre besvær

ID Connect er en dansk it-virksomhed. Vi har udviklet en Identity & Access Governance platform, der understøtter fra få til tusindvis af brugere. Servicen åbner op for en unik fleksibilitet og attraktiv kostmodel, især for kommuner og regioner med fokus på digital omstilling.

Vores kerneværdier.

Den måde, vi er på over for vores kunder og over for hinanden, bygger på vores kerneværdier.

Kunden først

Vi er tætte på vores kunder - og altid i tæt dialog om forløb og kvaliteten i vores leverancer.

Service

Hos os går teknologi og projektledelse hånd i hånd med kundeservice og fleksibilitet.

Commitment

Vi brænder for at løse vores kunders opgaver og øge it-sikkerheden i kommuner og virksomheder.

ID Connect – en unik partner.

ID Connect blev stiftet i 2018 med det formål at etablere en service, der kunne understøtte de danske kommuners behov for øget digitalisering. Løsningen samler administration af alle de nye services fra Fælles Kommunal Adgangsstyring og de lokale løsninger, som kommunerne bruger i forvejen, i én samlet og brugervenlig portal. 

ID Connect – det sikre valg.

Med ID Connect’s service får du 100% styr på dine brugere, du ved, hvad de har adgang til, og hvordan de bruger deres rettigheder, hvilket er afgørende i forbindelse med den digitale omstilling. Du får mulighed for at styre brugeroprettelser og godkendelsesprocesser. 

Med aktivitetsoversigter på alle moduler samt fuld compliance og audit rapportering er du hurtigt i stand til at påvise og sikre, at medarbejderne har korrekt adgang til relevante services og korrekte informationer

Ny kundecase: Samarbejde med Hvidovre kommune

Hvidovre Kommune gennemførte i 20217 en stor organisationsændring. Det stillede krav til en ny og effektiv måde at håndtere kommunens mange brugere på. Læs, hvordan ID Connect’s service blev svaret.