ID Connect – mere sikkerhed, mindre besvær

ID Connect er en dansk SaaS-virksomhed. Vi har udviklet en Identity & Access Management service, der understøtter fra få til tusindvis af brugere – alt sammen til en attraktiv fast månedspris. 

Den åbner op for en unik fleksibilitet, især hos kommuner og virksomheder, der har fokus på sikkerhed og digital omstilling. 

Vores kerneværdier.

Den måde, vi er på over for vores kunder og over for hinanden, bygger på vores kerneværdier.

Kunden først

Vi er tætte på vores kunder - og altid i tæt dialog om forløb og kvaliteten i vores leverancer.

Service

Hos os går teknologi og projektledelse hånd i hånd med kundeservice og fleksibilitet.

Commitment

Vi brænder for at løse vores kunders opgaver og øge it-sikkerheden i kommuner og virksomheder

ID Connect – en unik partner.

ID Connect blev stiftet i 2018 med det formål at etablere en service, der understøtter digitaliseringen i de danske kommuner. Vi samler administration af alle de nye services fra Fælles Kommunal Adgangsstyring og de lokale løsninger, som kommunerne bruger i forvejen, på én samlet og brugervenlig platform. 

ID Connect – en unik partner.

ID Connect blev stiftet i 2018 med det formål at etablere en service, der kunne understøtte kommuners og virksomheders behov for øget sikkerhed i forbindelse med digitalisering. Ved direkte integration til jeres HR-system skaber vi den perfekte første dag på jobbet for nye medarbejdere, ligesom vi er med til at sikre, at alle adgange lukkes rigtig ned, når medarbejderen forlader organisationen. Hele løsningen kommer i én samlet og brugervenlig portal. 

ID Connect – det sikre valg.

Med ID Connect’s service får du 100% styr på dine brugere. Du ved, hvad de har adgang til, og hvordan de bruger deres rettigheder. Du får mulighed for at styre brugeroprettelser og godkendelsesprocesser. 

Med aktivitetsoversigter på alle moduler samt fuld compliance og audit rapportering kan du hurtigt påvise og sikre, at medarbejderne har korrekt adgang til relevante services.

ID Connect – det sikre valg.

Med ID Connect’s service får du 100% styr på dine brugere. Du ved, hvad de har adgang til, og hvordan de bruger deres rettigheder, og du får mulighed for at styre brugeroprettelser og godkendelsesprocesser. 

Med aktivitetsoversigter på alle moduler samt fuld compliance og audit rapportering er du hurtigt i stand til at påvise og sikre, at medarbejderne har korrekt adgang til relevante services og korrekte informationer.

I Hvidovre Kommune har ID Connect udviklet en løsning til oprettelse af vikarer

Med mange vikarer i Center for Sundhed og Ældre blev der stillet krav til fleksibilitet, brugervenlighed og høj hastighed, når vikarerne skulle tildeles adgange og rettigheder  – og fordelene var synlige fra dag 1!